9 år idag!!!

Idag firar Åsa och jag 9 år tillsammans. Himmel vad tiden går.... Man fattar inte. Vi ska fira detta idag med att äta en god middag och bara ta det lugnt.

Åsa for till jobbet i morse och Java och jag hade en riktigt härlig sovmorgon. Klev inte ur sängen förns vid 11 tiden och då fick jag väcka Java som låg på rygg med alla fyra i vädret i sin biabädd... Hon är en sån sjusovare på morgonen.. :o) Annat var det när hon var liten... Då var hon uppe med tuppen om inte ännu tidigare.

Vi for och gick en prommis borta vid skjutbanan.... Har aldrig varit där förut... Kändes nästan lite olustigt att gå där om dom skulle börja skjuta. Inte för själva ljudets skull, för Java bryr sig inte, men dom har en sån där "långskjutbana" där (det är en jaktskytteklubb) och man vet ju aldrig vart dom kulorna tar vägen... Men som tur var så var det helt tomt så vi hade skogen för oss själva. Kul att gå på andra ställen än vad man är van och se lite andra skogar och pinnar.. ;o)

For förbi ICA och handlade ingredienser till "gooomiddagen" ikväll efteråt... Känner att det börja dra lite i magen så det kanske är dags att gå ner och starta upp den. Jo, det gör jag nog...
Tjing på er!!!

Operation Ap-nedräkning: 6 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback