Mys vid sjön...

Vilket klipp jag gjorde igår... Köpte en kjol och ett sött linne som jag ska ha på bröllopet på lördag och notan för det hamnade bara på 296 kr.... Hittade även två par sandaler i skinn, en med kilklack och en utan som jag också köpte, betalade bara 200 kr/st för dom.... Härligt att kunna göra sådana klipp....

Idag har det VERKLIGEN varit varmt.... Hot, hot!!! For till grustaget och släppte vovvarna... Dom sprang lite granna, men tungorna blev snart långa som slipsar, så då huttades Accta in i en sval bil med kallt vatten att dricka och Java fick göra ett litet godisuppletande. Efter det så bytte jag och Acca fick komma ut och träna lite. Har börjat lite med Sitt/stanna kvar träning idag och det funkade riktigt bra. Antingen så fattade hon direkt eller så var hon bara för varm för att orka flytta sig... ;o)

På jobbet har det varit snuskigt varmt.. Trots att vi har haft öppet tvärdrag i butiken så var det ännu varmare inne än ute.... *pust* Det har blivit många glas vatten idag....

När jag kom hem från jobbet så gjorde vi något riktigt mysigt... Vi körde vägen om pizzerian och köpte med oss var sin pizza, sen åkte vi upp till sjön och satt vid strandkanten och käkade... Riktigt mysigt.... När vi hade ätit klart så var det dags för vovvarna att få komma ut från bilen. Java simmade och simmade och simmade...... Hon bara älskar det där.... Accta är ju lite mer skeptisk, men idag fick vi faktiskt ut henne längre ut än hon någonsin har varit.... Hon hade vatten upp över magen och ända upp till revbenen... *kors i taket* Med lite godis så... :o) Men hon går fortfarande inte i frivilligt... Inget godis, inget bada.... Då är det roligare att äta sand istället och se matte bli tokig.... ;o)

Hade tänkt att fara på en promenad med vovvarna i morgon innan jobbet men jag tror att jag får ställa in det. Det ska tydligen bli ännu varmare i morgon... Vill ju inte att dom ska få värmeslag... Vi stannar nog hemma på gräsmattan istället...

Nu är det dags för kudden... Vovvarna har kraschat in för längesedan....
Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Shoppa och fynda är ingen dålig kombination :)! I love. Själv har jag - troligen pga vädret här i Skåne - inte hittat ett endaste litet fynd när jag behövde nytt regnställ :( . Grattis till myrutrotningen! //Ha en härlig dag! N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback