Premiärtur med sparken...

Trött
En mycket trött Liten Java

Igår fick vi en spark och idag har vi varit ut på en premiärtur, hela familjen. En styrde, en satt fram och Java drog! ;o) Jädrar i min låda vilken fart hon håller. Jag skulle nog aldrig våga stå på ett par skidor bakom henne. Eller stå och stå, jag skulle väl ligga, skrikandes. ;o) Och detta var helt klart ett perfekt alternativ för mattar som är förkylda. Låta hunden göra hela jobbet liksom. ;o)

I början så såg hon lite konfunderad ut när vi for iväg men när hon fattade galoppen, ja, då fattade hon verkligen galoppen. Eftersom hon tyckte att det här var så kul så kommer det helt klart bli ett återkommande tema under vinterhalvåret. Men jag tror att vi ska köpa en riktig dragsele till henne. Idag fick hon springa i spårselen, och det känns inte riktigt bra. Är rädd för att hon ska felbelasta eftersom den inte är gjord för att dra med. Är man på lite mer ödsliga vägar så kan hon ju springa löst, men idag for vi efter vanliga vägar, och då känns det lugnare om hon är kopplad. Bilarna kör ju som idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback