Liten promenad

Java med plogpinne
Java har hittat en plogpinne som hon är mäkta stolt över

Idag svepte jag i mig hostmedicin och tog fru och vovve med mig till Bäcksjön för att gå en liten prommis och testa den nya kameran. Vi gick mycket långsamt och inte så långt, men fördelen när man har en hund som Java är att går vi en kilometer har hon sprungit fem. Så motion fick hon iaf. :o) Hur som helst är det skönt att få lite luft. Är inne på 11:e förkylningsdagen nu och jag ser inget slut på det. Känns bara som om det blir värre och värre. Men förhoppningsvis så är väl det värsta över nu och det börjar plana ut. Om inte, så är det  nog dags för mig att gå till farbror doktorn.

Jag är mycket nöjd med den nya kameran. Kortet ovan var kanske inte bland det bästa men det är ett roligt kort. Fick ett kanonfint kort på Java som jag har lagt på första sidan på hemsidan. Tycker att hon är underbart vacker där, men, å andra sidan så är man väl ganska partisk också..... ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback