KALLT!!!

Idag har det varit riktigt snorkallt. -20 grader!!! Usch!!!

Men Java och jag trotsade kylan och gick en prommis på en timme och en kvart i morse ändå. Jag ville att hon skulle fått vara ute och springa av sig ordentligt eftersom hon skulle få vara ensam hemma hela dagen när vi jobbade. Oftast brukar vi kunna fixa så det inte blir så mycket ensam stund för henne, men ibland så går det bara inte ihop. Som tur är så är det inga problem att lämna henne, hon sover mest hela tiden i gästsängen som står i "hundrummet".

Sen kom den "riktiga" matten hem före mig och då gick dom en koppelprommis genom "byn", så jag tror nog att hon är ganska nöjd med dagen iaf. Fick även höra att dom tränade lite lydnad, men det blev bara en kort stund pga kylan. Men det hade hur som helst gått bra och Java var bra med.

Imorgon säger dom att det ska bli ännu kallare, så då blir det nog bara en kortare prommis på morgonen innan jobbet. Sen behöver hon inte vara ensam hemma något imorgon heller, för min mamma är här.

Här nedanför kommer några bilder från sparkturen häromdagen. Enjoy!!!

jag linn och java
Java drar Linn och mig

java i sin sele
Liiiite trött blir man allt av att vara ute och sparka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback