En kväll med den "riktiga" matten

Java devil
Java - "the devil"

Fortfarande hemma från jobbet och sjuk. Suck.... Så jäkla tråkigt. Tog med Java en liten sväng till skogen så hon fick röra på sig lite under dagen, för förutom det så har hon fått stå ut med att ligga och höra mig hosta och snörvla.

Sen.............
Sen kom den "riktiga matten" hem. Vilken lycka!! Äntligen en människa som står upp, sa Java. Och hon blev ännu lyckligare när hon fick på sig sin nya dragsele och vart fastspänd framför sparken. Dom tog en sväng och vad jag hörde så sprang hon på bara fint. När dom kom förbi kyrkan så stannade dom för ett litet lydnadspass som även det gick fint. Är så stolt över dom, att trots förkylning och kallt ute ändå fara ut och träna.

Väl hemma igen så var det bara mat och sen ZZZzzzZZZ som gällde. Det är jobbigt att träna, sa hon. Nu ska jag verkligen försöka peppa dom så att dom uppnår målet som är satt för 2007. ;o) Vad det är? Ja, det får ni själva lista ut.

Kommentarer
Postat av: "Den riktiga matten"

ja nu är vi riktigt på G och tack så mkt för allt stöd, det behöver vi.. ikväll tänkte jag att om du orkar kanske du vill följa med och träna en stund.. vad sägs??
*kramar*
//Frugan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback