Migrän...

Ja, det vaknade jag med i morse... Det blev tabletter och sen i säng... Somnade (som tur var) från värken och vaknade inte förns vid halv ett.. Då kändes det lite bättre. Den värsta värken var borta och kvar var "bara" den där molande skumma känslan som man har efter ett anfall. Min kära kollega har också migrän och hon satte pricken över i:et genom att säga: "Jag vet precis hur det känns, huvudet känns precis som när man är riktigt bakfull, fast 10 gånger värre" Och ja, jag kan bara hålla med... Precis så känns det...

När jag hade vaknat tog jag med mig vovvarna ut i skogen så jag skulle få lite frisk luft samtidigt som jag testade hur det kändes att stå rätt upp och ner och att röra på mig. Det gick relativt bra, så när jag kom hem från skogen så gjorde jag mig iordning och for till jobbet, dock några timmar senare än vanligt...

Det gick ganska bra att jobba, kände dock att det vart värre fram emot kvällskvisten och just nu känns det inte alls bra. Därför ska jag ta en tablett nu och lägga mig. Hoppas att det hinner gå över till i morgon. Vill inte vara hemma och vara sjuk, det är så tråkigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback