Planering...

Fy sjutton vilket väder alltså... Just nu blåser det hur mycker som helst och REGNAR..... Hmm, sa dom inte på nyheterna att det skulle bli fint väder??? Nåja, på långpromenaden idag så var det iaf uppehåll och solen tittade fram emellanåt. Visst, det blåste ganska kraftigt, men efter dom senaste dagarnas stormande så börjar man ju att bli van.

Java var hemma själv fram tills att jag tog lunch vid 16:00, då hade hon varit hemma i 5 timmar och jag vill helst inte att hon är ensam längre om dagarna. Därför ägnade jag min lunch till att åka hem och hämta henne och ta med henne på jobbet. Utanför jobbet, som hon anser är hennes revir, så fanns det hemskt mycket att lukta på. Och det var framför allt en fläck som var mer intressant än andra. Den var hon tvungen att kissa över, på TRE ben... Och två gånger dessutom..... :o) Ha ha, snacka om värsta hanmarkeringen....

Kvällen har ägnats åt att fortsätta planeringen på Raskabomästerskapet. Satt en lång stund med Jaana i telefon och diskuterade fram och tillbaka hur vi ska genomföra detta på bästa sätt. Tror att vi vart lite klokare iaf. Det ska verkligen bli jättekul och jag hoppas verkligen att alla som är där anmäler sig. Annars får man väl börja ringa runt till folk och peppa dom. Hur som helst, Tack Jaana för visat intresse att hjälpa till. Jag tror att vi ror hem det här galant. :o)

Idag har jag bestämt att jag ska börja nedräkningen till dagen vi ska fara och hämta hem Accta. :o) Idag är det exakt 30 dagar kvar......... Detta projekt kommer i fortsättningen gå under benämningen: Operation Ap-nedräkning... ;o)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad gulligt du har skrivit i min blogg. Så glad jag blir!!!

Men du Raskabomästerskap är det lönt...? Det vinner ju Accta. Stor puss på matte, en tia! Kramas med matte, en tia! Sötast i världen, en tolva! ; ))

Påminn mig om att jag ska fråga om en sak. Lite mer exakt hur ni gjorde på lägret med vallad ruta och spår igenom... Jag och Jenny pratat om att dra med våra sambos ut i skogen nångång och då vore det ju en kul grej att prova. (Nån jäkla nytta ska man väl ha av dom...). : ))

Vi hörs! Kramis

2007-04-12 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback