Ny hemsida...

Hade svårt för att sova igår så det vart att jag satt uppe ganska länge. Och vad gör jag man när man sitter uppe länge på natten... Jo, man snickrar ihop en ny hemsida så klart.... ;o) Eftersom det är vissa som har haft problem när dom har gått in på den, det har varit någon konstig "pop up" som dom inte har blivit av med, så då kände jag att jag  ville göra en ny istället. Nu är det stället som jag gjort den på bara en "provgrej" så man vet ju aldrig, det kanske blir en till flytt längre fram. Nåja, det blir ett senare problem.... Känner mig iaf ganska nöjd med nya hemsidan. Den är lite mer stilren än den förra. Ja, den duger iaf. :o) Om ni inte har kommit hit via den så kan ni titta på den här. Det är i fortsättningen den som kommer att uppdateras och inte den gamla... Så nu vet ni det... :o)

Idag var det meningen att jag skulle ha farit på möte på klubben men jag vart utan bil. Åsas moppe startade inte så hon fick ta bilen istället. För jag orkade verkligen inte kliva upp och köra henne... :o) Så jag har bara varit hemma hela dagen. Jätteskönt... Fortsatte att snickra med hemsidan och sen så har golven fått sig en omgång med dammsugaren också. När Åsa kom hem från jobbet for jag ut i skogen med Java medans hon och hennes pappa satt med deklarationspapprerna. Det blir ju lite annorlunda nu när man ska deklarera eftersom vi har sålt en lägenhet och köpt ett hus under förra året.

När jag kom hem från skogen började jag med middagen och sen kom även Ann-Sofie på besök. Så hon och Åsas pappa stannade och åt middag hos oss. Det vart inte nått storslaget direkt, svängde ihop lite köttfärssås och pasta. Det var första gången som Ann-Sofie var hemma hos oss, så hon fick en rundtur i huset... Man är ju så barnslig att man är stolt över det lilla renoveringsarbete man har gjort. Men, har man aldrig renoverat förut så blir man hemskt stolt över att man har gjort allt själv.

Nu ska jag snart fara och hämta mamma som ska vara hos oss över natten och imorgon.

Operation Ap-nedräkning: 12 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback