Fredag den 13:de..

Ja, otursdagen har gått snart och än så har det inte hänt nått... Om det inte är så att man ska trilla i trappan innan man går i säng då.. Hi hi.... Dom sa på radion att det är tydligen chokladens dag varje gång det är fredag den 13:de... Jag undrar jag.... Har aldrig hört det förut, kanske är nått nytt... :o)

Gick en jättehärlig prommis med Liten Java innan jobbet. Solen sken med sin närvaro nästan hela promenaden och vi hade sååå mysigt tillsammans. Gjorde flera godisuppletanden och hoppade upp på stenar och hade lite balansövningar... Det tycker Liten Java är så kul, så kul.... Mamma kom igår kväll och har stannat här idag medans mattarna var på jobbet, så Java har inte behövt vara ensam ens en sekund idag. Härligt!!! Hon var så övertygad om att hon skulle få vara själv när jag var på väg till jobbet att hon gick och lade sig alldeles utanför hundrummet. Men jag berättade snabbt för henne att hon inte behövde vara där och då traskade hon raskt upp till sovrummet och lade sig i våran säng istället. Myyyyyysigt, sa hon...

På jobbet har det varit en hysterisk fredag.... Hur mkt folk som helst och med en kollega sjuk och den andra som slutade 16:00 så var det ju bara att tag i dom sista två timmarna själv... *pust* Trots det så hann jag ändå gå igenom det pappersarbete som jag vart delegerad till i förmiddags. Snacka om att man blir alldeles kollrig i huvudet av att sitta och hålla på med siffror i flera timmar i sträck. Skulle aldrig fixa att vara ekonom... Skulle antagligen hamna på instution för mindre... ;o)

Kvällen har spenderats i soffan.... Har verkligen varit helt slut innanför pannbenet idag...

Imorgon jobbar jag till 15:00 och sen ska jag kasta mig i bilen för att köra ner till Ö-vik och valparna..... Vi kommer att stanna där över natten så jag kommer att hinna stoppa näsan i valppälsen flera gånger om.... Behöver jag säga att jag längtar tills imorgon.....? Och om ni har riktigt tur så kanske det kommer en liten rapport på söndag eller måndag med en massa valpbilder... Ja, man vet aldrig.... ;o)

Operation Ap-nedräkning: 28 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback