Långsam, förkyld dag....

Sova är skönt
Snaaaaark...... Zzzzzzzzz Zzzzzzz

Tänk vilken underbar hund man har...... Jag är idag hemma från jobbet, vaknade i morse med värsta förkylningen och insåg ganska snabbt att idag blir det en långsam dag. Jag och Java låg i sängen och mös och tittade på tv halva dagen och sen har vi bara varit upp i skogen och gjort ifrån oss det värsta. Lite uppletande av godis orkade vi med faktiskt. Och sen har vi båda suttit framför brasan och bara värmt oss. Mysigt.... Om bara inte förkylningen hade varit här så hade det varit en perfekt slappar dag.....

Funderade lite på om jag skulle försöka mig på en liten presentation av Tjorven, Poppie och Charlie också. Men då måste jag först hitta några kort på dom. Och sen ska vi försöka få scannern att funka. Hmm, nåja, det blir ett senare problem. Men det kommer att komma, var så säkra.

Har hur som helst bestämt mig för att det här med blogg inte var så dumt iaf. Alla har ju en blogg numer, och jag tänkte att jag inte skulle vara sämre. Och nu när jag väl har börjat så var det ju riktigt roligt. Som en egen hemsida, men ändå inte.... På nått sätt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback